اسامی بین المللی, اسامی دخترانه بین المللی, اسم دخترانه

معنی اسم تایلان

تایلان

معنی اسم تایلان در کشورهای مختلف

اسم “تایلان” ریشه‌ی خاصی ندارد و در بسیاری از زبان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. معنی این اسم به طور کلی متفاوت است و بسته به منبع و زبان ممکن است معانی مختلفی داشته باشد. در زیر به برخی از معانی متداول اسم “تایلان” اشاره می‌کنیم:

ساکن جنگل: در زبان ویتنامی، “تây Lan” به معنی “ساکن جنگل” است. این معنی ممکن است به دلیل وجود جنگل‌های بزرگ در ویتنام برگزیده شده باشد.

ماه و کوه: در برخی از زبان‌های پادشاهی ژاپنی، “タイラン” (Tairan) به معنی “ماه و کوه” است. این معنی مرتبط با زیبایی و آرامش طبیعت است.

فرزند درخشان: در زبان تایلندی، “ไทยลัญชน์” (Thai Lan) به معنی “فرزند درخشان” است. این معنی ممکن است به دلیل ارتباط با تاریخ و فرهنگ غنی تایلند انتخاب شده باشد.

شهر و کشور رایج اسم تایلان

اسم “تایلان” در کشورها و شهرهای مختلف جهان رایج است. در زیر، تعدادی از شهرها و کشورهایی که اسم “تایلان” در آنها رایج است یا بکار گرفته شده است را ذکر می‌کنیم:

تایلند: در واقع، اسم “تایلاند” (Thailand) به معنی “سرزمین آزادی” است و نام این کشور در زبان محلی “ประเทศไทย” (Prathet Thai) است. از این رو، اسم “تایلان” بسیار متداول در تایلند است و به هر دو جنس اختصاص می‌یابد.

تایپه: تایپه (Taipei) پایتخت جمهوری چین(تایوان) است. در این شهر، اسم “تایلان” نیز استفاده می‌شود و معمولاً برای دختران به کار می‌رود.

شخصیت‌های معروف با اسم تایلان

متأسفانه، شخصیت‌های معروف خاصی با اسم “تایلان” شناخته نشده‌اند. احتمالاً اسم “تایلان” نیاز به استفاده و توسعه بیشتر در این زمینه دارد.

جنسیت اسم تایلان

اسم “تایلان” به طور کلی به هر دو جنس اختصاص می‌یابد و می‌تواند برای دختران و پسران استفاده شود. در بسیاری از کشورها، این اسم به عنوان یک اسم نسبتاً جنسیت نامعین و محاوره‌ای محسوب می‌شود.

 

برای مشاهده اسامی با ت می توانید به صفحه اسامی با ت مراجعه نمایید.

۴.۹/۵ - (۱۶ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *